тема мабуть що достойна флудильні :)
і цілком можливо, що десь вже така була.. але я пошуком зараз копав - лише якісь обривки знаходяться
суть в чому: закортіло мені з Форестера S11 пересісти на Аутбек B13
чи буде це фатальною помилкою - стане зрозуміло пізніше :) але поки що хочеться.
Але ж просто так купити Субару і нічого там не поламати - нецікаво..
коротше кажучи, хочу 3.0 (і бажано післярестайловий), але на ручній коробці.
і питання по суті просте - що в нинішніх українських реаліях простіше - взяти 3.0 на ватоматі і далі свапати туди коробку з турбофорестера (шестиступ - то звісно що мрія, але зходу такий стрибок мабуть що не подужаю)
або типовий аут 2.5 на ручці, а потім туди окремо взятий EZ30D, а вже аж потім шестиступ
який шлях був би менш геморним по-вашому?
закортіло зараз про то згадати, бо як раз в Києві продається такий собі пошарпаний аут 3.0 за прийнятні гроші
я його ще навіть не дивився, але цікавлюсь знати трохи наперед - який приблизний бюджет свапу ватоматного трилітрового аута в ручку