Lambert » Вт мар 23, 2021 22:17
тут не так грає роль крутизна хімії, як ретельність обробки
я в своєму випадку не парився і наніс можливо що найбільш дешманський хімікат - дідівський рецепт "пушсало-нігрол", що вже не раз перевірив на попередніх машинах
це цілком ок, вистачає на пару років вперед, якщо перед тим поверхня металу була очищена і підготовлена
бо якщо наносити "як є" на брудний та іржавий метал - не працюватиме навіть найдорожча хімія
від себе порекомендую засоби типу "велкор" або "body 900" і їх аналоги, з тих причин що воно продається в банках як вже готове до використання, нічого не потрібно бодяжити самостійно
головне - підготувати площу
метал має бути вимитий, очищений від пилу-бруду-корозії, оброблений перетворювачем іржі (або кислотним грунтом) та знежирений
хімікат добре наносити підігрітим, у суху та теплу погоду. за таких умов адгезія до поверхні буде найкраща
турбопорохобот, атеїст Київського патріархату
Outback BP, 3.0R LPG edition, 2006, lifted, 28" wheels
Forester SG, 2.0 turbo LPG edition, 2003, lifted, 28" wheels
Leone coupe, 1.8 turbo LPG edition, 1988, lifted, 27" wheels