Страница 1 из 1

Робоча температура АКПП 5AT TG5

СообщениеДобавлено: Ср ноя 19, 2025 11:24
KUCH
От цікаво про робочу тампературу АКПП
На більшості subaru з коробкою TG5 немає радіатора охолодження трансмісійної рідини.
На деякиї трібеках були.
Зате масляний контур проходить через головний радіатор/теплообмінник.
В радіаторі температура при звичайній їзді коливається 96-90 градусів.
Відповідно через деякий час температура коробки виходить на рівень 95 градусів і опускається ну мінімум до 92-93.
При мінімальних віджигах температура дуже швиденько заходить за 100 градусів.100-104
Питання до бувалих, чи це ок?
Ну і ще одне в тих трібеках в яких стоїть радіатор, яка схема його підключення?
Спершу масло йде в головний радіатор/теплообмінник, а потім в радіатор коробки чи навпаки?
Чи є присутній там термостат?

Re: Робоча температура АКПП 5AT TG5

СообщениеДобавлено: Пт ноя 21, 2025 17:03
Анатолий Валерьевич
В автоматах Трибеки при ооочень интенсивном отжиге на трассе температура масла легко улетает за 120 и больше градусов .
Это одна из наиболие критичных причин почему туда не подходит масло для обычных четырехступенчатых автоматов .
Машины с маслянным радиатором коробки с завода шли для рынка Европы .
Машины для США радиатором коробки как правило не комплектовались .Но например в комплекте фаркопа сразу же шел и маслянный радиатор коробки .

Re: Робоча температура АКПП 5AT TG5

СообщениеДобавлено: Сб ноя 22, 2025 21:27
KUCH
Анатолий Валерьевич
Дякую за інформвцію.
Знайшов на просторах нету таке
Изображение
Але не дуже зрозуміло послідовність куди тече масло від коробки, в головний радіатор в тоді в радіатор коробки чи навпаки.

О згадав, що на STI після 10 року теж ставили TG5 АКПП.
У них був радіатор коробки?