Страница 1 из 1

ручна КПП: заміна головної пари

СообщениеДобавлено: Сб мар 20, 2021 20:08
Lambert
Панове, прошу поради від людей що знаються на коробках
дано: ручна п'ятиступка від турбофорестера SG
начебто стокова (але це не точно)
на шильдику пробито TY755VN3AA, але на самій коробці наклейки не виявлено

задній редуктор з парою 4.11

оскільки на машині вже стоять колеса більші від стокових, а в планах перехід на іще більші - цікавлюсь питанням заміни головної пари на 4.44
задній редуктор з парою 4.44 вже придбав, лишилось діло за коробкою

хто лазив в ті коробаси - підкажіть будь ласка, наскільки то геморна річ буде, заміна головної пари?
доведеться зняти і розкидати геть усе, так?

і ще, за компанію, цікавить ще одне питання:
стокова коробка з понижайкою, що від атмофорестера - вона здатна переварити 300 моменту, чи скисне геть швидко?

Re: ручна КПП: заміна головної пари

СообщениеДобавлено: Сб мар 20, 2021 20:21
Анатолий Валерьевич
Доведеться зняти і розкидати майже усе . :roll:

Стокова коробка з понижайкою, що від атмофорестера - вона здатна переварити 300 моменту,= Так ( якщо не використовувати поніжайку ) :oops:

Re: ручна КПП: заміна головної пари

СообщениеДобавлено: Сб мар 20, 2021 20:35
Lambert
Дякую, дядя Толя :)

якось я на драйві дивну річ прочитав - писали що можливо коробка як раз може бути і 4.44
а задній редуктор 4.11 - тому що в коробці якийсь специфічний трансфер, і якщо його самого поміняти на правильний - то весь коробас знімати і колошматити не потрібно, начебто хвоста просто розібрати

дурня кацапська, так?

Re: ручна КПП: заміна головної пари

СообщениеДобавлено: Сб мар 20, 2021 20:38
Анатолий Валерьевич
Є два варіанти трансферу, 1 \ 1 ( 4,44 на 4,44) та 1 \ 1,1 ( 3,9 на 3,545 )

Re: ручна КПП: заміна головної пари

СообщениеДобавлено: Сб мар 20, 2021 20:50
Lambert
... і калькулятор підказує, що 1.1 в моєму випадку ніяк не стріляє :)
що ж, легких шляхів ми не шукали... :D
схоже щодоведеться знімати всю тушку

атмокоробка від турбокоробки взагалі внутрішньо відрізняється? (якщо понижайку не рахувати)
чи то буде наївно, вважати що турбова коробка якось там підсилена, шестерні товщі і отаке от все?

Re: ручна КПП: заміна головної пари

СообщениеДобавлено: Сб мар 20, 2021 20:54
Анатолий Валерьевич
0953993532

Re: ручна КПП: заміна головної пари

СообщениеДобавлено: Сб мар 20, 2021 21:52
zhekab4
а какой тогда трансфер например на рестайл турбо сг?
морда 4.444 ,а редуктор 4.111

Re: ручна КПП: заміна головної пари

СообщениеДобавлено: Вс мар 21, 2021 00:15
Lambert
zhekab4 писал(а):а какой тогда трансфер например на рестайл турбо сг?
морда 4.444 ,а редуктор 4.111

а як порахували ПЧ морди? розбирали коробку, рахували зуби?

Re: ручна КПП: заміна головної пари

СообщениеДобавлено: Вс мар 21, 2021 06:55
zhekab4
открываешь фаст- там русским по белому в цифрах
да и разбирали тоже её
кстати, дорестайл форь 2.5т тоже морда 4.444 и зад 4.111 и там обратный нажим
в фасте раздел дифференциал посмотрите

Re: ручна КПП: заміна головної пари

СообщениеДобавлено: Вс мар 21, 2021 11:11
Lambert
zhekab4 писал(а):кстати, дорестайл форь 2.5т тоже морда 4.444 и зад 4.111 и там обратный нажим

о, так це схоже на мій випадок, у цієї коробки теж зворотній
тобто може статись так що міняти треба лише трансфер і КПП не треба знімати?

Re: ручна КПП: заміна головної пари

СообщениеДобавлено: Вс мар 21, 2021 20:23
zhekab4
возможно и так,такие схемы не делал

Re: ручна КПП: заміна головної пари

СообщениеДобавлено: Чт мар 25, 2021 18:49
Kavletz
Lambert писал(а):тобто може статись так що міняти треба лише трансфер і КПП не треба знімати?

Я тоже кстати об этом подумал сразу.