Импреза GC EJ16, механіка 4WD

Живой журнал для вашего авто

Модератор: Valodia

Импреза GC EJ16, механіка 4WD

Сообщение Bok » Пт сен 25, 2015 11:20

Всім привіт. Нарешті наважився написати про свою машину.
Історія придбання була доволі цікавою. Біля місяця моніторив ринок авто сподіваючись щось собі придивитися, періодично заходячи у розділ субару пооблизуватись, вже дуже давно полюбив цю марку, навіть ні разу до цього не сидячи в салоні. Бюджет був дуже обмежений, тому придивлявся не дорогі авто, але ВАЗ в мене на той час вже був і ще один брати не хотілося абсолютно))) Вже навіть домовлявся за пежо 605 в максимальній комплектації, але об’єм в 2.7л і проблеми з автоматичною коробкою поставили хреста на рішенні його придбати.
І от, якось виникла необхідність вийти на роботу в суботу і у вільну хвилину я знову поліз пошукати що-небудь, а також знову полюбоватися субарами. Сказати, що в мене відпала челюсть, це нічого не сказати, коли я побачив Імпрезу 98-го року за суму, яка якраз в мене була, правда об’єм всього лише 1.6, але то було для мене вже не важливо. Машину щойно виклали на сайт і я відразу ж зателефонував хазяїну. Ще більше я здивувся, коли він погодився під’їхати до офісу. Через пів години я вже міг роздивитися і помацати авто. За кермо не ризикнув сісти - машина поки не моя, але пасажиром проїхався із задоволенням. Саме тоді я зрозумів, що я її дуже хочу. Далі взагалі було неймовірне. Так, як у мого рідного брата своє СТО, то я запропонував подивитися авто там і виявилося, що продавець майже сусід і у Києві був також по роботі. Ще півгодини і машина вже на огляді. Двигун і ходова виявились майже в ідеалі. По кузову були питання, особливо по ЛФП (поліз лак). Було прийнято рішення - тиждень на роздуми (хоча я вже знав, що візьму її і в перший день). Тиждень тягнувся дуже довго і ось момент, коли ми зустрілися і обміняли зелені папірці на ключі. Все, моя мрія фактично здійснилася - у мене є власна субару)))
В перший же день, не звикши до того, що інжекторний двигун прогрівається на підвищених обертах, здаючи заднім ходом, розклепав задній фонар. Добре, що постраждав лише він, навіть поцарапало ледь-ледь. Пошуки в інеті і на Перова довели, що новий дуже дорого коштує. Добре, що на той момент в США жив мій товариш, тому він зміг мені на ebay замовити "тюнінговані" лише за 700 грн. з доставкою пара. Так почалися доробки.
На данний момент:
- панель обклеєна "алькантарою" (самоклеючою). Виглядала спочатку фантастично, на даний момент - вигоріла на сонці, стала сіро-рудою, проте все одно справляється зі своєю функцією - нема відблисків від панелі на скло;
- встановлений спойлер;
- встановлений кондиціонер (спочатку його не було);
- замінені гальма - передні стоять від ГТ (2 поршні, діаметр 277 мм), задні від Імпрези 2005 р. - однепоршневі (замість барабанів);
- проведені роботи по кузову: замінені пороги, телевізор, передні крила, капот, задні арки і ще деякі косяки;
- машина пофарбована цілком (хоча пройшло лише 2 роки, а фарба вже поплила, більш за все, наступного року буду перефарбовувати);
- фари головного світла світили вже дуже погано (незалежно від лампочок), тому замінені на Depo і встановлений бі-ксенон;
- карти дверей оклеєні кожзамом, але клей виявився не дуже підходящим, тому будуть переклеюватись знов з невелики змінами));
- перешиті оббивки кресел;
- на старому рулі оболонка відділилася від каркасу, тому він замінений на Momo (довелось виконати деякі доробки зі шлейфом);
- встановлені газові упори капота;
- зроблена повна вібро-шумоізоляція (дах, двері, підлога, багажник);
- виконані деякі доробки багажника (дуже полюбляю, коли в багажнику чисто і нічого не валяється, але не готовий відмовлятися від інструментів і т.д., тому зроблена фальшпідлога);
- встановлений підігрів сидінь під оббивку з регуляторами на 9 положень;
- виготовлений ключ запалювання по замку.
Изображение
Було:
Изображение
Стало:
Изображение
Заміна частини проводки під кондиціонер:
Изображение
Радіатор кондиціонера повністю відновлений (залізні кріплення відновлені від іржі і пофарбовані, сам радіатор відновлений від окислу, відновлені кріплення і пофарбований спеціальною фарбою).
Ключ запалювання. Порівняння стаорого з новим:
Изображение
Решта фото будуть пізніше
  • 4

Аватара пользователя
Bok
 
Сообщения: 187
Зарегистрирован: Ср мар 16, 2011 14:22
Откуда: Кийoff - многа. Борисполь - мало))
Репутация: 114

Re: Импреза GC EJ16, механіка 4WD

Сообщение Igorка » Пт сен 25, 2015 19:38

Bok писал(а):- машина пофарбована цілком (хоча пройшло лише 2 роки, а фарба вже поплила

Хороша жцешка ) цікавить ,як це фарба поплила ?
  • 0

06711605трисім Subaru FSH9 Air Ride ▼
Аватара пользователя
Igorка
 
Сообщения: 566
Зарегистрирован: Вт окт 26, 2010 21:09
Откуда: Львів)
Репутация: 119

Re: Импреза GC EJ16, механіка 4WD

Сообщение Bok » Сб сен 26, 2015 10:18

Як не дивно, але фарбували в найдорожчий майстерні в місті, проте вже дуже скоро пішла пухирями, навіть там, де і не подумав би. На дверях, на кромках, вона просто повідлущувалась.
  • 0

Аватара пользователя
Bok
 
Сообщения: 187
Зарегистрирован: Ср мар 16, 2011 14:22
Откуда: Кийoff - многа. Борисполь - мало))
Репутация: 114

Re: Импреза GC EJ16, механіка 4WD

Сообщение Bok » Вт окт 06, 2015 08:52

Як і обіцяв, продовження історії з фото))
Я дуже полюбляю, коли у багажнику чистесенько і нічого зайвого, але при цьому треба щоб і все основне було під рукою. ТОму мною було прийняте рішення зробити фальшпідлогу і все сховати під неї.
Далі викладую те, як робив і що з цього вийшло:
Спершу зробив каркас з МДФ (мабуть, це було найскладніше і витратив купу часу на це, адже підлога в багажнику не рівна)
Изображение
Потім з 10мм фанері вирізав кришки і обтягнув їх карпетом. Дуже вже спішив і тому трішки протупив з завісами - треба було спочатку зібрати все, а потім обтягувати і тоді їх не буде видно. Трішки пізніше хочу переробити
Изображение
Так все стало виглядати в результаті
Изображение
Ну і те, що сховано:
Изображение
в передньому відсіку - чохол для машини
Изображение
  • 0

Последний раз редактировалось Bok Вт окт 06, 2015 10:19, всего редактировалось 1 раз.
Аватара пользователя
Bok
 
Сообщения: 187
Зарегистрирован: Ср мар 16, 2011 14:22
Откуда: Кийoff - многа. Борисполь - мало))
Репутация: 114

Re: Импреза GC EJ16, механіка 4WD

Сообщение Bok » Вт окт 06, 2015 09:00

Заміна керма

Як я вже згадував - в мене на кермі зовнішня оболонка відділилася від каркасу, тому прийняв рішення не ремонтувати, а просто замінити його. Як виявилося, для того, щоб встановити кермо з подушкою безпеки, потрібно було замінити також і шлейф, та ще не погано потанцювати з бубном, щоб все це подружити між собою. Але воно було того варте
Таке було кермо:
Изображение
Таким стало:
Изображение
  • 0

Последний раз редактировалось Bok Вт окт 06, 2015 10:12, всего редактировалось 1 раз.
Аватара пользователя
Bok
 
Сообщения: 187
Зарегистрирован: Ср мар 16, 2011 14:22
Откуда: Кийoff - многа. Борисполь - мало))
Репутация: 114

Re: Импреза GC EJ16, механіка 4WD

Сообщение Bok » Вт окт 06, 2015 09:11

Трішки попрацював над акустикою

Без музики ніколи не їзжу і хотілося б якісний звук мати, але з’являється два фактори - фінанси і час. Тому вирішив робити сам і брати компоненти, які більш-менш по відгукам і не вплинуть на сімейний бюджет. Тож вибрав компонентну акустику Kicx. Для тітерів зробив подіуми в передніх стйках:
Початок примірки:
Изображение
Проміжний результат:
Изображение
Вже пофарбовані:
Изображение
Середньчастотні встановлював в карти дверей.
Початок примірки:
Изображение
Проміжний результат:
Изображение
І встановлені на місце:
Изображение

Все це робив вперше в житті.
  • 0

Последний раз редактировалось Bok Вт окт 06, 2015 10:10, всего редактировалось 1 раз.
Аватара пользователя
Bok
 
Сообщения: 187
Зарегистрирован: Ср мар 16, 2011 14:22
Откуда: Кийoff - многа. Борисполь - мало))
Репутация: 114

Re: Импреза GC EJ16, механіка 4WD

Сообщение Bok » Вт окт 06, 2015 09:17

Трішки стайлінгу в салоні. Проте вимушеного - ковролін від праворульної машини і дуже заважав витискати педаль зчеплення, тому знайшов в Китаї накладки на педалі і замовив їх. Чому в Китаї? Тому що таким чином вони мені обійшлися менше 200 грн. у той час як тут їх ціна була більше 600 грн.
Изображение

Також встановив газові упори капота. Замовляв на ebay
Изображение
Изображение
  • 0

Последний раз редактировалось Bok Вт окт 06, 2015 10:06, всего редактировалось 1 раз.
Аватара пользователя
Bok
 
Сообщения: 187
Зарегистрирован: Ср мар 16, 2011 14:22
Откуда: Кийoff - многа. Борисполь - мало))
Репутация: 114

Re: Импреза GC EJ16, механіка 4WD

Сообщение Bok » Вт окт 06, 2015 09:30

Зміни в салоні

По старим оббивкам крісел вже давно свалка прогули писала, тому замовив повністю перетягнути їх.
Изображение

Весь пластик в салоні перетягував шкірзамом сам і невдало обрав клей, про що вже згадував. Але спочатку все виглядало дуже класно:
Изображение
Изображение

Панель була обтягнута самоклеючою алькантарою. Так, за цей час під палючим сонцем вона вигоріла, але весь шмат мені обійшовся в 300 грн і залишилось іще на один раз))) Так що можна ще раз переклеїти
Изображение
Изображение
  • 0

Последний раз редактировалось Bok Вт окт 06, 2015 10:04, всего редактировалось 1 раз.
Аватара пользователя
Bok
 
Сообщения: 187
Зарегистрирован: Ср мар 16, 2011 14:22
Откуда: Кийoff - многа. Борисполь - мало))
Репутация: 114

Re: Импреза GC EJ16, механіка 4WD

Сообщение Bok » Вт окт 06, 2015 09:40

Фарбування

Розібрав перед кузовними роботами:
Изображение
Виявлена ракова пухлина з лівого боку. Була прооперована успішно)):
Изображение
Відправка в малярку:
Изображение
Підготовка до фарбування. Останні хвилини перед заїздом в бокс:
Изображение
Після малярки. Почав збирати все до купи. Колір залишив заводський, підбирали по коду фарби по альбому. Виявилося, що на цей код існує дві фарби - до 96-го року і після 96-го, відрізняються розміром зерна "металлік".
Изображение

В час, коли не міг займатися зборкою авто (було дуже холодно), займався дрібницями. Наприклад, відполірував поворотники:
Изображение

Поки все)
  • 0

Аватара пользователя
Bok
 
Сообщения: 187
Зарегистрирован: Ср мар 16, 2011 14:22
Откуда: Кийoff - многа. Борисполь - мало))
Репутация: 114

Re: Импреза GC EJ16, механіка 4WD

Сообщение Andy » Вт окт 06, 2015 21:21

Фундаментальний підхід. :good:
  • 0

Tune Your Senses
F30
Аватара пользователя
Andy
 
Сообщения: 564
Зарегистрирован: Ср июн 02, 2010 15:27
Откуда: Leopolis
Репутация: 49

Re: Импреза GC EJ16, механіка 4WD

Сообщение Bok » Вт окт 06, 2015 21:51

Дякую, але це не кінець))) Зараз працюю над наступними кроками))
  • 1

Аватара пользователя
Bok
 
Сообщения: 187
Зарегистрирован: Ср мар 16, 2011 14:22
Откуда: Кийoff - многа. Борисполь - мало))
Репутация: 114

Re: Импреза GC EJ16, механіка 4WD

Сообщение Antonio1 » Вт окт 06, 2015 21:59

Bok писал(а):Як я вже згадував - в мене на кермі зовнішня оболонка відділилася від каркасу, тому прийняв рішення не ремонтувати, а просто замінити його.

на будущее - ремонтировал такое на сенсе, суперклей набираешь в шприц и через иголку вводишь под оболочку - как нарик, тока вену не надо искать )))
если руль снят - все упрощается, меньше шансов все испачкать. Да, 1 игла на 1 тюбик клея, ибо застывает... шприц как-то не так быстро прилипает
так прокалываешь по окружности - и держит потом крепко.
  • 0

Antonio1
 
Сообщения: 417
Зарегистрирован: Вс янв 13, 2013 22:11
Откуда: Харьков
Репутация: 1026

Re: Импреза GC EJ16, механіка 4WD

Сообщение Bok » Вт окт 06, 2015 23:24

таким чином також ремонтував - не на довго вистачає, тим більше, що відстало не в одному місці, а повністю по всьому колу і сама оболонка почала вже крошитися
  • 0

Аватара пользователя
Bok
 
Сообщения: 187
Зарегистрирован: Ср мар 16, 2011 14:22
Откуда: Кийoff - многа. Борисполь - мало))
Репутация: 114

Re: Импреза GC EJ16, механіка 4WD

Сообщение Entaid » Ср окт 07, 2015 20:03

Классный аппарат, мне нравится.
  • 0

Аватара пользователя
Entaid
 
Сообщения: 62
Зарегистрирован: Пт окт 11, 2013 00:04
Откуда: Одесса
Репутация: -97

Re: Импреза GC EJ16, механіка 4WD

Сообщение Bok » Ср окт 07, 2015 20:12

дякую)
  • 0

Аватара пользователя
Bok
 
Сообщения: 187
Зарегистрирован: Ср мар 16, 2011 14:22
Откуда: Кийoff - многа. Борисполь - мало))
Репутация: 114

След.

Вернуться в Бортовой журнал

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1