Новости законодательства о машинах и с ними связанном

Юридическая консультация по вопросам ДТП, штрафов, бракоразводных процессов :)

Модератор: Shkabur

Сообщение Shkabur » Пт авг 10, 2012 09:19

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про внесення змін до Закону України "Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів" щодо колісних транспортних засобів

Верховна Рада України постановляє:

I. Внести до Закону України "Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів"( 2739-15 ) (Відомості Верховної Ради України, 2005 p., № 34, ст. 435; 2006 p., № 8, ст. 93; 2009 p., № 16, ст. 219) такі зміни:

1. У статті 2:

1) абзаци другий та третій частини першої після цифр "8703" та "8705" доповнити словами "згідно з УКТ ЗЕД";

2) частину другу викласти в такій редакції:

"Пропуск на митну територію України з метою вільного обігу та першу реєстрацію в Україні транспортних засобів за кодами товарних позицій 8701 20, 8702, 8703, 8704, 8705 згідно з УКТ ЗЕД( 2371г-14 ) як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію України, нових і таких, що були в користуванні, здійснюють за умови їх відповідності екологічним нормам:

не нижче рівня "ЄВРО-3" - з 1 січня 2013 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до дати введення екологічних норм не нижче рівня "ЄВРО-3" як обов'язкових;

не нижче рівня "ЄВРО-4" - з 1 січня 2014 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до дати введення екологічних норм не нижче рівня "ЄВРО-4" як обов'язкових;

не нижче рівня "ЄВРО-5" - з 1 січня 2016 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2015 року включно;

не нижче рівня "ЄВРО-6" - з 1 січня 2018 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2017 року включно".

2. Статтю 2-1 викласти в такій редакції:

"2-1. Екологічні норми, методи випробувань, позначення рівня екологічних норм, процедури підтримання відповідного екологічного рівня колісних транспортних засобів протягом всього терміну їх експлуатації визначаються згідно з особливостями конструкції транспортних засобів відповідно до Угоди про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів, укладеної у 1958 році, з поправками 1995 року та доданих до неї Правил Європейської економічної комісії ООН у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади у сфері транспорту, дорожнього господарства, туризму та інфраструктури".

3. У статті 3 слово і цифру "ЄВРО-5" замінити словом і цифрою "ЄВРО-6".

II. Прикінцеві положення

1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

2. Кабінету Міністрів України у місячний строк з дня набрання чинності цим Законом:

привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;

забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом;

відповідно до компетенції забезпечити прийняття нормативно-правових актів, передбачених цим Законом.

Президент України


В.ЯНУКОВИЧ

м. Київ
6 липня 2012 року
№ 5177-VI
  • 0

Scire leges non hoc est verba earum tenere, sed vim ac potestatem
Аватара пользователя
Shkabur
 
Сообщения: 2497
Зарегистрирован: Сб ноя 07, 2009 22:58
Откуда: Свой
Репутация: 161

Re: Новости законодательства о машинах и с ними связанном

Сообщение Jeremy Clarkson » Сб июл 06, 2013 08:54

  • 0

Outback B13 3.0AT 2004 => Outback 2.5 CVT 2011
Legacy B13 2.0AT 2004 => Legacy B13 3.0AT 2006
Аватара пользователя
Jeremy Clarkson
 
Сообщения: 360
Зарегистрирован: Вт дек 02, 2008 15:46
Откуда: Odessa
Репутация: 6

Re: Новости законодательства о машинах и с ними связанном

Сообщение Andrey77 » Ср ноя 20, 2013 04:14

За вождение в пьяном виде будут штрафовать на семь тысяч грн и отбирать права на четыре года
Депутаты ужесточили штрафы за езду в нетрезвом состоянии
Украинский парламент проголосовал за усиление ответственности граждан за вождение транспорта в пьяном виде. Данный законопроект поддержали 260 народных депутатов при 226 минимально необходимых.
Принятым законом предусмотрено значительное увеличение размеров штрафов, лишение прав вождения транспортных средств до пяти лет с оплатным изъятием автомобиля за вождение в состоянии алкогольного или другого опьянения.
Также документом устанавливается уголовная ответственность за умышленное невыполнение судебного решения о лишении права вождения транспортных средств.
В частности, предлагается за вождение транспортными средствами в состоянии алкогольного, наркотического или другого опьянения, или под воздействием лекарственных препаратов, которые снижают их внимание и скоростную реакцию штрафовать на 400-450 необлагаемых налогом минимумов доходов граждан (6800-7650 грн) или лишать права вождения транспортными средствами на срок от 3 до 4 лет.
Согласно ныне действующему законодательству, такой штраф составляет от 2550 грн до 3400 грн или лишение права вождения транспортными средствами на срок от одного до двух лет, или общественные работы на срок от 40 до 50 часов, или административный арест на срок от 7 до 10 суток.
  • 0

Не ждите чудес, чюдите сами!!!!
И создал Бог женщину!..Существо получилось злобное, но симпатишное..
Outback 2.5 араб 2006
Аватара пользователя
Andrey77
 
Сообщения: 596
Зарегистрирован: Вс фев 05, 2012 10:42
Репутация: 1686

Re: Новости законодательства о машинах и с ними связанном

Сообщение Andrey77 » Ср ноя 20, 2013 04:15

Депутаты хотят поднять штрафы за незаконный тюнинг авто
Штраф за запрещенное переоборудование автомобиля вырастет до 680 грн
Верховной Раде предлагают повысить штрафы за нарушение правил пользования ремнями безопасности, тонировку автостекол, а также за установление или использование на автомобилях не соответствующего стандартам освещения.
Соответствующий законопроект о внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины, касающиеся усиления ответственности за отдельные виды нарушений в сфере безопасности дорожного движения, внесен правительством и обнародован на веб-сайте Рады.
Законопроектом предлагается установить, что нарушение водителем правил управления транспортным средством, правил пользования ремнями безопасности или мотошлемами, за эксплуатацию транспортных средств с неисправностями системы тормозного или рулевого управления, внешних осветительных приборов или другие неисправности, с которыми их эксплуатация действующими правилами запрещена, либо если автомобиль переоборудован с нарушением правил, а также за управление транспортного средства с тонированным стеклом, светопропускание которого не соответствует установленным требованиям, или с зеркальным стеклом, влечет за собой взыскания штрафа от 30 до 40 необлагаемых налогом минимум доходов граждан. В настоящее время такой штраф взимается в размере от 20 до 25 минимумов.
Предлагается также увеличить размер штрафа за нарушение правил пользования ремнями безопасности или мотошлемами. За нарушение таких правил предлагается взимать штраф от 5 до 10 необлагаемых налогом минимум доходов граждан (сейчас - от 3 до 5).
Кроме того, в законопроекте предлагается взимать штраф и за установление внешних осветительных приборов или предупредительных сигналов, не соответствующих конструкции транспортного средства, или же использование таких приборов, либо переоборудование автомобиля с нарушением норм, правил и стандартов. За такие нарушения предлагается взимать штраф от 30 до 35 необлагаемых налогом минимум доходов граждан, тогда как сейчас он составляет 25-30 необлагаемых минимумов доходов.
Также предлагается установить штраф за невыполнение законных требований должностных лиц, соответствующих подразделений Министерства внутренних дел, обеспечивающих безопасность дорожного движения, по устранению нарушений правил, норм и стандартов, касающихся обеспечения безопасности дорожного движения. Предлагается, чтобы за такие действия взимался штраф с граждан в размере 15-20 минимумов, а с должностных лиц - 30-40 минимумов.
  • 0

Не ждите чудес, чюдите сами!!!!
И создал Бог женщину!..Существо получилось злобное, но симпатишное..
Outback 2.5 араб 2006
Аватара пользователя
Andrey77
 
Сообщения: 596
Зарегистрирован: Вс фев 05, 2012 10:42
Репутация: 1686

Re: Новости законодательства о машинах и с ними связанном

Сообщение Andrey77 » Ср ноя 20, 2013 04:35

Как сообщает пресс-служба ГАИ, Кабинет министров Украины своим постановлением N185 внес изменения в законодательство относительно срока действия удостоверения водителя.

Теперь документы на право управления транспортными средствами категорий А, А1, В и В1, которые были оформлены и выданы после вступления в силу данного постановления, действительны в течение двадцати лет с даты их выдачи. Остальные категории водительских удостоверений будут действительны в течение 10 лет с момента их получения.
Таким образом, 20 лет будут действовать следующие категории прав: А1 - мопеды и мотороллеры, А - мотоциклы, В1 - квадроциклы, мотоциклы с боковым прицепом и мотоколяски, В - легковые автомобили.
Под десятилетнее ограничение подпадают: С1 - грузовики полной массой от 3 500 до 7 500 кг, С - грузовики с разрешенной полной массой свыше 7 500 кг, D1 - автобусы, в которых количество мест для сидения, кроме сиденья водителя, не превышает 16, D - автобусы, в которых количество мест для сидения, кроме сиденья водителя, превышает 16, Т - трамваи.
Замена удостоверений по истечению срока их действия не предусматривает повторной сдачи экзаменов по Правилам дорожного движения и вождению в ГАИ.
В ГАИ добавили, что документы, выданные до вступления в силу данного постановления, действуют в течение срока, на который
  • 0

Не ждите чудес, чюдите сами!!!!
И создал Бог женщину!..Существо получилось злобное, но симпатишное..
Outback 2.5 араб 2006
Аватара пользователя
Andrey77
 
Сообщения: 596
Зарегистрирован: Вс фев 05, 2012 10:42
Репутация: 1686

Re: Новости законодательства о машинах и с ними связанном

Сообщение yandex » Чт янв 09, 2014 23:00

Andrey77 писал(а):
Как сообщает пресс-служба ГАИ, Кабинет министров Украины своим постановлением N185 внес изменения в законодательство относительно срока действия удостоверения водителя.

Теперь документы на право управления транспортными средствами категорий А, А1, В и В1, которые были оформлены и выданы после вступления в силу данного постановления, действительны в течение двадцати лет с даты их выдачи. Остальные категории водительских удостоверений будут действительны в течение 10 лет с момента их получения.
Таким образом, 20 лет будут действовать следующие категории прав: А1 - мопеды и мотороллеры, А - мотоциклы, В1 - квадроциклы, мотоциклы с боковым прицепом и мотоколяски, В - легковые автомобили.
Под десятилетнее ограничение подпадают: С1 - грузовики полной массой от 3 500 до 7 500 кг, С - грузовики с разрешенной полной массой свыше 7 500 кг, D1 - автобусы, в которых количество мест для сидения, кроме сиденья водителя, не превышает 16, D - автобусы, в которых количество мест для сидения, кроме сиденья водителя, превышает 16, Т - трамваи.
Замена удостоверений по истечению срока их действия не предусматривает повторной сдачи экзаменов по Правилам дорожного движения и вождению в ГАИ.
В ГАИ добавили, что документы, выданные до вступления в силу данного постановления, действуют в течение срока, на который

на который?
  • 0

Subaru Tribeca 3.6, 2007
Аватара пользователя
yandex
 
Сообщения: 281
Зарегистрирован: Чт сен 15, 2011 11:44
Репутация: 5

Re: Новости законодательства о машинах и с ними связанном

Сообщение Shkabur » Вт янв 21, 2014 22:45

ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відповідальності за адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі
Верховна Рада України постановляє:
I. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
1. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до N 51, ст. 1122):
1) доповнити статтею 142 такого змісту:
"Стаття 142. Відповідальність за адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі
Адміністративну відповідальність за адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі (за допомогою технічних засобів, що дають змогу здійснювати фотозйомку та/або відеозапис без участі оператора), несе особа, за якою зареєстрований транспортний засіб.
У разі якщо транспортний засіб зареєстрований за підприємством, установою, організацією, до адміністративної відповідальності притягається особа, яка керувала транспортним засобом у момент вчинення адміністративного правопорушення. Інформація про таку особу надається керівником підприємства, установи, організації на запит посадової особи підрозділу Міністерства внутрішніх справ України, що забезпечує безпеку дорожнього руху, відповідно до статті 2792 цього Кодексу. За ненадання зазначеної інформації (надання неправдивої інформації) керівник підприємства, установи, організації притягається до адміністративної відповідальності в порядку, передбаченому цим Кодексом.
У разі якщо транспортний засіб зареєстрований за межами території України і відповідно до законодавства не підлягає державній реєстрації в Україні, до адміністративної відповідальності притягається особа, яка ввезла такий транспортний засіб на територію України.
Особи, зазначені у частинах першій - третій цієї статті, не підлягають адміністративній відповідальності, якщо доведуть, що транспортний засіб або його номерний знак вибув з їх володіння внаслідок протиправних дій інших осіб або що у момент вчинення адміністративного правопорушення таким транспортним засобом керувала інша особа";
2) у статті 33:
частину другу доповнити словами "крім випадків, коли накладається стягнення за адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі";
доповнити частиною третьою такого змісту:
"За адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі, може бути накладено адміністративне стягнення лише у виді штрафу. При цьому застосовується мінімальний розмір штрафу, передбаченого цим Кодексом за вчинення відповідного адміністративного правопорушення";
3) частину шосту статті 121 викласти в такій редакції:
"Керування водієм транспортним засобом, не зареєстрованим або не перереєстрованим в установленому порядку, без номерного знака або з номерним знаком, що не належить цьому засобу чи не відповідає вимогам стандартів, або з номерним знаком, закріпленим у не встановленому для цього місці, закритим іншими предметами, у тому числі з нанесенням покриття із застосуванням матеріалів, що перешкоджають або ускладнюють його ідентифікацію, чи забрудненим, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака, перевернутим чи неосвітленим, -
тягне за собою накладення штрафу від десяти до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";
4) статтю 1211 викласти в такій редакції:
"Стаття 1211. Експлуатація водіями транспортних засобів, ідентифікаційні номери складових частин яких не відповідають записам у реєстраційних документах або відсутні
Експлуатація водіями транспортних засобів, ідентифікаційні номери складових частин яких не відповідають записам у реєстраційних документах, знищені, підроблені або відсутні, -
тягне за собою накладення штрафу від п'ятнадцяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Повторне протягом року вчинення будь-якого з порушень, передбачених частиною першою цієї статті, -
тягне за собою накладення штрафу від сорока до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";
5) у статті 122:
у назві і тексті слова "водіями транспортних засобів" та "водієм" виключити;
доповнити приміткою такого змісту:
"Примітка. Суб'єктом правопорушення у цій статті є особа, яка керувала транспортним засобом у момент його вчинення, а в разі вчинення правопорушень, передбачених частинами першою - третьою цієї статті, у виді перевищення обмежень швидкості руху транспортних засобів, проїзду на заборонний сигнал регулювання дорожнього руху, порушення правил зупинки і стоянки, а також встановленої для транспортних засобів заборони рухатися смугою для маршрутних транспортних засобів, тротуарами чи пішохідними доріжками, виїзду на смугу зустрічного руху, якщо зазначене правопорушення зафіксовано в автоматичному режимі, - особа, визначена у статті 142 цього Кодексу";
6) у статті 123:
у назві і тексті слова "особами, які керують транспортними засобами", "особою, яка керує транспортним засобом", "водієм транспортного засобу" виключити;
доповнити приміткою такого змісту:
"Примітка. Суб'єктом правопорушення у цій статті є особа, яка керувала транспортним засобом у момент його вчинення, а в разі вчинення правопорушення, передбаченого частиною першою цієї статті, якщо зазначене правопорушення зафіксовано в автоматичному режимі, - особа, визначена у статті 142 цього Кодексу";
7) статтю 18828 доповнити частиною другою такого змісту:
"Ненадання керівником підприємства, установи, організації незалежно від форми власності на запит посадової особи відповідного підрозділу Міністерства внутрішніх справ України, що забезпечує безпеку дорожнього руху, передбаченої цим Кодексом інформації про особу, яка керувала транспортним засобом у момент вчинення адміністративного правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксованого в автоматичному режимі, або надання неправдивої інформації -
тягне за собою накладення штрафу від шістдесяти до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";
8) у статті 258:
частину першу доповнити словами "частинами першою - третьою статті 122 та частиною першою статті 123 цього Кодексу, якщо адміністративне правопорушення зафіксовано в автоматичному режимі";
частину другу доповнити словами "крім випадків вчинення адміністративних правопорушень, передбачених частинами першою - третьою статті 122 та частиною першою статті 123 цього Кодексу, якщо адміністративне правопорушення зафіксовано в автоматичному режимі";
9) частину першу статті 268 доповнити реченням четвертим такого змісту: "Особливості розгляду справ про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі, визначаються цим Кодексом";
10) доповнити статтями 2791 і 2792 такого змісту:
"Стаття 2791. Порядок розгляду справи про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі
У разі якщо адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху зафіксовано в автоматичному режимі, посадова особа підрозділу Міністерства внутрішніх справ України, що забезпечує безпеку дорожнього руху, на підставі даних автоматизованої інформаційної системи зазначеного підрозділу встановлює особу, за якою зареєстрований відповідний транспортний засіб. Якщо транспортний засіб зареєстрований за фізичною особою, зазначена посадова особа виносить постанову про накладення адміністративного стягнення. Постанова виноситься без участі особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Якщо транспортний засіб зареєстрований за підприємством, установою, організацією, зазначена посадова особа складає запит про надання інформації.
Постанова надсилається фізичній особі, а запит - керівнику підприємства, установи, організації, за якими зареєстрований транспортний засіб, протягом трьох днів з дня відповідно їх винесення чи складення рекомендованим листом із повідомленням на адресу місця проживання (місцезнаходження) відповідної особи, вказану у реєстраційних документах на транспортний засіб.
Днем отримання постанови та запиту є дата, зазначена в поштовому повідомленні про вручення. Якщо фізична особа чи керівник підприємства, установи, організації, за якими зареєстрований транспортний засіб, відмовляються від отримання постанови чи запиту або відсутні за вказаною адресою, днем отримання постанови чи запиту є день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відмову зазначеної особи отримати постанову чи запит або відмітки про відсутність особи за вказаною адресою.
У разі якщо транспортний засіб зареєстрований за межами території України, інформація про вчинене адміністративне правопорушення вноситься до відповідних електронних реєстрів Міністерства внутрішніх справ України та Державної прикордонної служби України. Органи Державної прикордонної служби України забезпечують інформування особи, яка ввезла такий транспортний засіб на територію України, про накладення адміністративного стягнення. Невчинення зазначеною особою дій щодо сплати штрафу або оскарження постанови про накладення адміністративного стягнення є підставою для внесення відповідних відомостей щодо іноземців та осіб без громадянства до бази даних осіб, яким згідно із законодавством України не дозволяється в'їзд в Україну або тимчасово обмежено право виїзду з України. Такі відомості зберігаються до моменту сплати штрафу або скасування постанови про накладення штрафу.
Стаття 2792. Запит про надання інформації у справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі
Запит про надання інформації у справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі, повинен містити:
1) посаду, прізвище, ім'я, по батькові посадової особи, яка склала запит;
2) дату складення запиту;
3) дані про дату, час і місце вчинення адміністративного правопорушення;
4) дані про транспортний засіб, зафіксований у момент вчинення правопорушення (марка, модель, номерний знак);
5) відомості про особу, за якою зареєстрований транспортний засіб;
6) зазначення статті цього Кодексу, що передбачає відповідальність за вчинення адміністративного правопорушення, зафіксованого в автоматичному режимі;
7) дані про технічний засіб, яким здійснено фото та/або відеозапис, та дату останньої повірки цього засобу;
8) адресу веб-сайту, на якому особа може ознайомитися із зображенням чи відеозаписом транспортного засобу у момент вчинення адміністративного правопорушення, та ідентифікатор для доступу до зазначеної інформації;
9) вимогу щодо надання інформації про особу, яка керувала транспортним засобом у момент вчинення правопорушення, та порядок надання такої інформації;
10) інформацію про відповідальність за ненадання інформації (надання неправдивої інформації) про особу, яка керувала транспортним засобом у момент вчинення адміністративного правопорушення, із зазначенням статті цього Кодексу, що передбачає таку відповідальність.
До запиту додається фотознімок транспортного засобу із зображенням його номерного знака, зроблений в автоматичному режимі у момент вчинення адміністративного правопорушення.
Запит підписується посадовою особою підрозділу Міністерства внутрішніх справ України, що забезпечує безпеку дорожнього руху, яка його склала, та надсилається керівнику підприємства, установи, організації у порядку, встановленому цим Кодексом.
Керівник підприємства, установи, організації протягом п'яти днів з дня отримання запиту зобов'язаний надати інформацію про особу, яка керувала транспортним засобом у момент вчинення адміністративного правопорушення (прізвище, ім'я, по батькові та адресу), а також відповідні документи за їх наявності.
На підставі інформації, наданої керівником підприємства, установи, організації про особу, яка керувала транспортним засобом у момент вчинення правопорушення, виноситься постанова про накладення адміністративного стягнення, яка направляється такій особі у порядку, встановленому статтею 2791 цього Кодексу";
11) статтю 283 після частини другої доповнити новою частиною такого змісту:
"Постанова по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі, крім даних, визначених частиною другою цієї статті, повинна містити: дані про дату, час і місце вчинення адміністративного правопорушення; дані про транспортний засіб, зафіксований у момент вчинення правопорушення (марка, модель, номерний знак); дані про технічний засіб, яким здійснено фото та/або відеозапис, та дату останньої повірки цього засобу; адресу веб-сайту, на якому особа може ознайомитися із зображенням чи відеозаписом транспортного засобу у момент вчинення адміністративного правопорушення, та ідентифікатор для доступу до зазначеної інформації; розмір штрафу та порядок його сплати. До постанови додається фотознімок транспортного засобу із зображенням його номерного знака, зроблений в автоматичному режимі у момент вчинення адміністративного правопорушення".
У зв'язку з цим частини третю - восьму вважати відповідно частинами четвертою - дев'ятою;
12) статтю 285 доповнити частиною дев'ятою такого змісту:
"Особливості направлення постанови про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі, визначається цим Кодексом";
13) у статті 288:
у частині першій:
пункт 3 викласти в такій редакції:
"3) постанову іншого органу (посадової особи) про накладення адміністративного стягнення, крім постанови по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі, - у вищестоящий орган (вищестоящій посадовій особі), або в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з особливостями, встановленими цим Кодексом";
доповнити пунктом 4 такого змісту:
"4) постанову про накладення адміністративного стягнення по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі, - в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з особливостями, встановленими цим Кодексом";
частину третю після слів "накладення адміністративного стягнення" доповнити словами "крім постанови по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі";
частину четверту виключити;
14) перше речення статті 289 доповнити словами "а щодо постанови по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі, - протягом десяти днів з дня отримання такої постанови";
15) у статті 291:
частину першу після слів "цього Кодексу" доповнити словами "постанов по справах про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі";
доповнити частиною другою такого змісту:
"Постанова по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі, набирає законної сили після закінчення строку оскарження цієї постанови";
16) у статті 307:
частину першу після слів "постанови про накладення штрафу" доповнити словами "а щодо постанов по справах про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі, - протягом десяти днів з дня отримання такої постанови";
після частини першої доповнити новою частиною такого змісту:
"У разі якщо особа протягом п'яти днів з дня отримання постанови про накладення штрафу по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі, сплатить п'ятдесят відсотків штрафу, визначеного в такій постанові, постанова вважається виконаною".
У зв'язку з цим частини другу і третю вважати відповідно частинами третьою і четвертою.
2. У Кодексі адміністративного судочинства України (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., NN 35 - 37, ст. 446):
1) частину другу статті 71 доповнити словами "крім випадків, передбачених частиною третьою статті 1712 цього Кодексу";
2) статтю 1712 доповнити частиною третьою такого змісту:
"3. У справах про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі (за допомогою технічних засобів, що дають змогу здійснювати фотозйомку та/або відеозапис без участі оператора), обов'язок щодо доказування наявності обставин, передбачених частиною четвертою статті 142 Кодексу України про адміністративні правопорушення, покладається на позивача".
3. Пункт 12 частини першої статті 10 Закону України "Про міліцію" (Відомості Верховної Ради УРСР, 1991 р., N 4, ст. 20 із наступними змінами) після слів "видавати відповідні документи" доповнити словами "здійснювати автоматизований облік адміністративних правопорушень, віднесених до компетенції органів внутрішніх справ".
4. У Законі України "Про дорожній рух" (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., N 31, ст. 338):
1) частину п'яту статті 29 викласти в такій редакції:
"Не допускається участь у дорожньому русі транспортних засобів з правим розташуванням керма, а також транспортних засобів, на яких відсутні ідентифікаційні номери. Порядок нанесення спеціальних індивідуальних номерів чи здійснення дублювання первинних ідентифікаційних номерів транспортних засобів визначається Кабінетом Міністрів України";
2) частину першу статті 521 після абзацу шостого доповнити новим абзацом такого змісту:
"фіксація правопорушень в автоматичному режимі (за допомогою технічних засобів, що дають змогу здійснювати фотозйомку та/або відеозапис без участі оператора) та забезпечення інформування учасників дорожнього руху про її здійснення".
У зв'язку з цим абзаци сьомий - шістнадцятий вважати відповідно абзацами восьмим - сімнадцятим;
3) доповнити статтею 531 такого змісту:
"Стаття 531. Відповідальність за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі
Відповідальність за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі (за допомогою технічних засобів, що дають змогу здійснювати фотозйомку та/або відеозапис без участі оператора), несе особа, за якою зареєстрований транспортний засіб. У разі якщо транспортний засіб зареєстрований за юридичною особою, до відповідальності притягається особа, яка керувала транспортним засобом у момент вчинення правопорушення. Порядок встановлення такої особи визначається Кодексом України про адміністративні правопорушення. У разі якщо транспортний засіб зареєстрований за межами території України і відповідно до законодавства не підлягає державній реєстрації в Україні, до адміністративної відповідальності притягається особа, яка ввезла такий транспортний засіб на територію України.
Інформація про вчинене правопорушення передається з технічного засобу, що зафіксував правопорушення в автоматичному режимі, безпосередньо до центрів обробки інформації, що утворюються у структурі підрозділу Міністерства внутрішніх справ України, що забезпечує безпеку дорожнього руху, на підставі наказу Міністерства внутрішніх справ України.
Посадова особа підрозділу Міністерства внутрішніх справ України, що забезпечує безпеку дорожнього руху, встановлює особу, зазначену в частині першій цієї статті, на підставі даних автоматизованої інформаційної системи зазначеного підрозділу. Автоматизована інформаційна система забезпечує також складення процесуальних документів, які підписуються посадовою особою підрозділу Міністерства внутрішніх справ України, що забезпечує безпеку дорожнього руху, та направляються фізичній особі або керівнику юридичної особи, за якими зареєстрований транспортний засіб, разом із фотознімком цього транспортного засобу у момент вчинення правопорушення.
Зображення та/або відеозапис транспортного засобу у момент вчинення правопорушення також розміщується на веб-сайті, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, із забезпеченням доступу до них особі, яка притягається до відповідальності.
Особі, яка притягається до відповідальності за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі, гарантується право на судовий захист у порядку, встановленому процесуальним законом.
Порядок притягнення до відповідальності за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі, визначається Кодексом України про адміністративні правопорушення.
Порядок функціонування автоматизованої інформаційної системи підрозділу Міністерства внутрішніх справ України, що забезпечує безпеку дорожнього руху, визначається наказом Міністерства внутрішніх справ України".
II. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності через 30 днів з дня його опублікування.
2. Кабінету Міністрів України у місячний строк з дня опублікування цього Закону:
забезпечити прийняття нормативно-правових актів, необхідних для реалізації положень цього Закону;
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

Президент України
В. ЯНУКОВИЧ
м. Київ
16 січня 2014 року
N 723-VII
  • 0

Scire leges non hoc est verba earum tenere, sed vim ac potestatem
Аватара пользователя
Shkabur
 
Сообщения: 2497
Зарегистрирован: Сб ноя 07, 2009 22:58
Откуда: Свой
Репутация: 161

Re: Новости законодательства о машинах и с ними связанном

Сообщение Andrey77 » Чт май 01, 2014 08:49

С сегодняшнего дня водители могут не включать фары в светлое время суток
Многие водители уже незаконно перешли на "летний" вариант ПДД
Согласно пункту 9.8 ПДД, с 1 октября по 1 мая на всех механических транспортных средствах вне населенных пунктов должны быть включены дневные ходовые огни, а в случае их отсутствия - ближний свет фар.
Соответствующая поправка в Правила дорожного движения была внесена в апреле прошлого года.
Использование предупреждающих сигналов актуально именно в осенне-весенний период, когда езда на автомобиле часто сопровождается плохой видимостью из-за дождей, туманов, снегопадов или метелей.
С начала апреля многие автовладельцы уже перестали выполнять это требование, хотя официально запрет на движение за пределами населенных пунктов без включенных фар истекает только завтра.
  • 0

Не ждите чудес, чюдите сами!!!!
И создал Бог женщину!..Существо получилось злобное, но симпатишное..
Outback 2.5 араб 2006
Аватара пользователя
Andrey77
 
Сообщения: 596
Зарегистрирован: Вс фев 05, 2012 10:42
Репутация: 1686

Re: Новости законодательства о машинах и с ними связанном

Сообщение S T A S » Вт апр 19, 2016 10:34

пока только внесли законопроект на рассмотрение, но вот что хотят:

В Украине хотят изменить правила парковки
Верховная Рада рассмотрит законопроект о том, чтобы ввести в Украине европейские правила парковки. Согласно новым правилам, инспекторы полиции будут иметь право эвакуировать транспортные средства и выписывать штраф без присутствия водителя или владельца авто, передает “Сегодня” со ссылкой на “Автоблог”.

Члены комитета по вопросам законодательного обеспечения правоохранительной деятельности подали на рассмотрение Верховной Рады законопроект, который призван внедрить в Украине понятную и комфортную систему парковки транспортных средств. Как утверждают авторы законопроекта №3584, в его основу легли хорошо зарекомендовавшие себя, проверенные временем решения, используемые в странах Европейского союза и других государствах.

Одним из нововведений, предложенных парламентариями, является делегирование инспекторами парковочного пространства права по привлечению к ответственности автовладельцев, чьи нарушения были зафиксированы с помощью фотосъемки либо видеофиксации. При этом, инспекторы будут обязаны уведомить нарушителя о выписанном штрафе, оставив копию постановления на лобовом стекле автомобиля.

Кроме того, новым законопроектом предлагается разрешить инспекторам парковочного пространства эвакуировать автомобили нарушителей.

Правда, как и раньше, для эвакуации есть одно условие. Автомобиль должен существенно препятствовать проезду другого транспорта. К случаям подходящим под формулировку “существенного препятствования” парламентарии предлагают включить ситуации, когда транспортное средство поставлено: на проезжей части в два и более рядов; на трамвайных путях; на пешеходных переходах и ближе 10 м от них с обеих сторон; на остановках общественного транспорта, ближе 10 м от выездов с прилегающих территорий и в местах, в которых припаркованный автомобиль делает невозможным разъезд встречного транспорта.

Кроме того в этот перечень включены ситуации, когда припаркованный автомобиль закрывает для других водителей дорожные знаки или сигналы светофора.

взято здесь:
http://news.finance.ua/ru/news/-/374121 ... a-parkovki
  • 0

Я не Бес, и не Ангел Небес ...
Аватара пользователя
S T A S
 
Сообщения: 162
Зарегистрирован: Чт апр 24, 2008 09:40
Откуда: Kiev
Репутация: 2

Пред.

Вернуться в Юридическая консультация

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3