Страница 1 из 2

Вибиваю каталізатор, перепрошивка потрібна ?

СообщениеДобавлено: Пн апр 20, 2015 20:24
Хмура
Вирішив вибити каталізатори, так як машинка уже 185 000 пройшла, і дуже тупить
хоча 2,5 обєм + турбіна, авто 2006 року, заїхав до хлопців на сирецьку, проконсультувався, наче і ціни адекватні і пацани.
але є одне питання, вибиваю кати, заганяю "пламєгаситєль" на місце ката, ставлю на лямбду механічну обманку, і перелиставши купу форумів я так і не зрозумів, ПЕРЕШИВАТИ Компютер після всіх процедур потрібно чи ні ?
Хто зі спеціалістів може внятно пояснити ?
:uaflag2:

Re: Вибиваю каталізатор, перепрошивка потрібна ?

СообщениеДобавлено: Пн апр 20, 2015 20:27
Анатолий Валерьевич
Перешивать , обманка не нужна .

Re: Вибиваю каталізатор, перепрошивка потрібна ?

СообщениеДобавлено: Пн апр 20, 2015 20:29
Хмура
так я навпаки абманку ставлю щоб не перешивати, так як мені за перепрошивку 300 ує прайс озвучили - кусається

Re: Вибиваю каталізатор, перепрошивка потрібна ?

СообщениеДобавлено: Пн апр 20, 2015 21:29
Анатолий Валерьевич
Прошивка закроет туеву хучю вопросов по экологии , ремонт или удаление которых обойдутца наааамного дороже прошивки .

Re: Вибиваю каталізатор, перепрошивка потрібна ?

СообщениеДобавлено: Вт апр 21, 2015 15:37
Хмура
Анатолий Валерьевич - дякую
я так розумію, що мех обманка на лямбду від перешивки не спасає, тоді питання де нормально і головне за адекватні гроші в Києві перепрошити моЦК форя ?

Re: Вибиваю каталізатор, перепрошивка потрібна ?

СообщениеДобавлено: Вт апр 21, 2015 15:42
Хмура
уже не 300 а 8000 грн (370 ує) долар росте - ціни ростуть, долар падає - ціни залишаються попередніми :unknown:

Re: Вибиваю каталізатор, перепрошивка потрібна ?

СообщениеДобавлено: Ср апр 22, 2015 10:34
vityok
Я удалял каты на Boxer Power в Вишневом. Каты просто выбили и отключили в мозгах вторую лямбду. Обломки катов здал в katalizator.ua и вернул себе всю стоимость этого удовольствия. Машина поехала намного ярче, правда через полгода пробило прокладку головки, но не знаю, связано ли это с удалением катализаторов.

Re: Вибиваю каталізатор, перепрошивка потрібна ?

СообщениеДобавлено: Ср апр 22, 2015 11:14
Хмура
здвонив до хлопців на Boxer Power сьогодні - 300 ує перепрошивка + 600 грн робота
а кати я так розумію здати вдасться максимум 60-80 ує ? чи десь можна більше виручити ?

Re: Вибиваю каталізатор, перепрошивка потрібна ?

СообщениеДобавлено: Ср апр 22, 2015 11:49
zhekab4
просто отключить ошибку второй лямбды и выбить каты.
глянуть еще буст после выбивания катов

Re: Вибиваю каталізатор, перепрошивка потрібна ?

СообщениеДобавлено: Ср апр 22, 2015 14:44
vityok
300 уе - это полная настройка, а просто подключить ноут и отключить лямбду входит в стоимость удаления катов. Я за обломки катализаторов получил 600 грн. при курсе 8. Как по мне чем платить 300 уе за прошивку, сейчас актуальнее за 600уе поставить ГБО, а то с расходом турбофоря ездить на бензе просто нереально.

Re: Вибиваю каталізатор, перепрошивка потрібна ?

СообщениеДобавлено: Ср апр 22, 2015 22:51
Хмура
газ ставити однозначно не хочу, та й не субарівське це діло на газу Їздити :D
а вот за пораду стосовно що не обовязково робити повну прошивку - окреме дякую, завтра буду Ігоря діставати,
вважаю що кожен повинен бути профі в своїй справі, в авто я не профі - тому й пасусь на форумі :"":

Re: Вибиваю каталізатор, перепрошивка потрібна ?

СообщениеДобавлено: Пт май 01, 2015 01:18
Хмура
Каталізатори вибив, обманку мех. поставив, пламєгасітєль вварили, поки на перепрошивку не доїхав, навіть не знаю чи буду шитись, чеки не горять (2 дні активно катаюсь )
Машинка не набагато, але стала їхати краще (десь певно так, як я її купив 50 000 км назад)
Запахів в салоні немає, біля машини теж ніби не значно гірше стало, але зявився легенький ледвее чутний свист при наборі швидкості, як його забрати поки що не уявляю.
Всім бобра ))) :uaflag4:

Re: Вибиваю каталізатор, перепрошивка потрібна ?

СообщениеДобавлено: Чт май 07, 2015 22:46
Nick_GT
Щоб не плутати як то кажуть "святе з правидним" треба чітко розрізняти (у розумінні субариста) прошивку та відключення чеку по другій лямді.
У простому варінті тобі вирізіют кати, варять стронгери та в прошивці просто відключають перевірку другої лямди (топто блок керування вважає що вона не передбачена заводом-виробником :oops: ). Останнє ти можешь зробить сам якщо є чим. І в такому випадку немає ніяких 300 баксів.

У більш складному варіанті тобі крім того що написано вище додатково прибирають secondary air pump, ти викатуєш усе пальне, заливаїш літрів 20 того пального на тій заправці якою користуєшся а потім хлопцям кажешь "хочу шоб перло" або "хочу економічно". Вони беруть ноут, закручують широкополосну лямду та декілька годин у різних режимах катаються з тобою, пишуть та аналізують логи та правлять усю прошивку (паливні карти, карти запалювання та інше). Оце називаїться прошивкою і коштує 300 баксів.

Прощу вибачення за досить спрощене пояснення, але точно буде зрозуміло. За зняття галочки в прошивці з другої лямди, так само як і за заливку стандартної заводської прошивки можуть взяти 100-200 гривень.

А прошивкою в розумінні субариста називають процесс персональної коррекції заводських налаштувань ECU під твої потреби.

Re: Вибиваю каталізатор, перепрошивка потрібна ?

СообщениеДобавлено: Чт май 28, 2015 00:06
Хмура
Дякую за хороше розяснення, тепер нарешті зрозуміло що скільки коштує, і чому так коштує. Будуть вільні гроші (хоча коли вони вільні, якщо одразу не зробиш, то руки уже не доходять) зроблю повну перепрошивку, а на разі їзджу так, на обманці.
Україні - миру. Субі - хороших доріг.

Re: Вибиваю каталізатор, перепрошивка потрібна ?

СообщениеДобавлено: Чт май 28, 2015 09:02
RoSs
При удалении катов нужно настраивать, при стандартных настройках без катов едет хуже чем с ними.
В первую очередь удаляйте кат в аппайпе - это самое зло, после этого машинка уже лучше раздувается (наф на европу они такое замутили, в Японии в аппайпах все без катов)) )