Страница 1 из 1

Subaru Legacy 2.0 2007 ГБО

СообщениеДобавлено: Чт ноя 28, 2019 20:25
Misha_Misha27
Пртвіт!Хочу поставити ГБО на Legacy 2.0 2007, але моторист сказав шо він не радить, бо потім дорого в обслуговуванні ( для регулювання клапанів потрібно знімати мотор) і то не вигідно ( гроші не відібються)... можливо хтось щось порадить, і зорієнтує по цінах скільки в середньому коштує регулювання клапанів... хто стикався з таким, і плюси та мінуси ГБО. Наперед дякую!

Re: Subaru Legacy 2.0 2007 ГБО

СообщениеДобавлено: Чт ноя 28, 2019 22:07
exigo
Моторист прав (шоб долго не размусоливать)

Re: Subaru Legacy 2.0 2007 ГБО

СообщениеДобавлено: Пт ноя 29, 2019 08:02
Outman
Поміняй "моториста" на більш кваліфікованого. На 2,0 для регулювання клапанів ДВЗ витягувати не потрібно, а двигуни тих років катають із ГБО та його належною і своєчасною обслугою аж бігом! :uaflag3:

Re: Subaru Legacy 2.0 2007 ГБО

СообщениеДобавлено: Пт ноя 29, 2019 08:09
Misha_Misha27
Outman писал(а):Поміняй "моториста" на більш кваліфікованого. На 2,0 для регулювання клапанів ДВЗ витягувати не потрібно, а двигуни тих років катають із ГБО та його належною і своєчасною обслугою аж бігом! :uaflag3:

А хіба не треба знімати 4-х тактний мотор?

Re: Subaru Legacy 2.0 2007 ГБО

СообщениеДобавлено: Пт ноя 29, 2019 08:39
Komis@r
Misha_Misha27 писал(а):
Outman писал(а):Поміняй "моториста" на більш кваліфікованого. На 2,0 для регулювання клапанів ДВЗ витягувати не потрібно, а двигуни тих років катають із ГБО та його належною і своєчасною обслугою аж бігом! :uaflag3:

А хіба не треба знімати 4-х тактний мотор?

Уже давно не снимают,день работы и поехал дальше

Re: Subaru Legacy 2.0 2007 ГБО

СообщениеДобавлено: Пт ноя 29, 2019 08:49
Outman
Misha_Misha27 писал(а):
Outman писал(а):Поміняй "моториста" на більш кваліфікованого. На 2,0 для регулювання клапанів ДВЗ витягувати не потрібно, а двигуни тих років катають із ГБО та його належною і своєчасною обслугою аж бігом! :uaflag3:

А хіба не треба знімати 4-х тактний мотор?

Знімати потрібно Н-6 :D

Re: Subaru Legacy 2.0 2007 ГБО

СообщениеДобавлено: Сб ноя 30, 2019 01:21
VadimI
Outman писал(а):Знімати потрібно Н-6 :D

Та всi DOHC.
Доречi на Outback 2008, Impreza 2008 (EJ253 з AVLS) я кришки ГРМ зняти не змiг. Треба вiдкручувати вихлоп та трохи пiдважити двигун. На 251, 252 та 253 без AVLS проблем нема.

Re: Subaru Legacy 2.0 2007 ГБО

СообщениеДобавлено: Сб ноя 30, 2019 10:50
Outman
VadimI писал(а):
Outman писал(а):Знімати потрібно Н-6 :D

Та всi DOHC.
Доречi на Outback 2008, Impreza 2008 (EJ253 з AVLS) я кришки ГРМ зняти не змiг. Треба вiдкручувати вихлоп та трохи пiдважити двигун. На 251, 252 та 253 без AVLS проблем нема.

Наскільки відомо мені нормальний доступ дає демонтаж радіаторів з дифузорами. Накрайняк, як сказали ви, підважити двигун. Але не демонтаж)
З іншої сторони на демонтованому двигуні регулювати клапана все ж зручніше) Тут вже хто як захоче)
От Н-6 це вже зовсім інша історія...)

Re: Subaru Legacy 2.0 2007 ГБО

СообщениеДобавлено: Сб ноя 30, 2019 13:40
kharkivlad
VadimI писал(а):
Outman писал(а):Знімати потрібно Н-6 :D

Та всi DOHC.
Доречi на Outback 2008, Impreza 2008 (EJ253 з AVLS) я кришки ГРМ зняти не змiг. Треба вiдкручувати вихлоп та трохи пiдважити двигун. На 251, 252 та 253 без AVLS проблем нема.

Предлагаешь поменять человеку моториста, а сам не смог крышки грм???(может гбц) снять и говоришь что нужно откручивать выхлоп. Ничего там откручивать не надо.
P.S. регулировка клапанов на ej253 с avls заняла на СТО времени примерно столько же, сколько поменять тормозные колодки с дисками)

Re: Subaru Legacy 2.0 2007 ГБО

СообщениеДобавлено: Сб ноя 30, 2019 13:47
exigo
kharkivlad писал(а):
VadimI писал(а):
Outman писал(а):Знімати потрібно Н-6 :D

Та всi DOHC.
Доречi на Outback 2008, Impreza 2008 (EJ253 з AVLS) я кришки ГРМ зняти не змiг. Треба вiдкручувати вихлоп та трохи пiдважити двигун. На 251, 252 та 253 без AVLS проблем нема.

Предлагаешь поменять человеку моториста, а сам не смог крышки грм???(может гбц) снять и говоришь что нужно откручивать выхлоп. Ничего там откручивать не надо.
P.S. регулировка клапанов на ej253 с avls заняла на СТО времени примерно столько же, сколько поменять тормозные колодки с дисками)

Ну так речь за 2.0. На 2.5 регулировка вообще без проблем. С 2.0 дела гораздо сложнее обстоят

Re: Subaru Legacy 2.0 2007 ГБО

СообщениеДобавлено: Сб ноя 30, 2019 17:50
VadimI
kharkivlad писал(а):Предлагаешь поменять человеку моториста, а сам не смог крышки грм???(может гбц) снять и говоришь что нужно откручивать выхлоп. Ничего там откручивать не надо.
P.S. регулировка клапанов на ej253 с avls заняла на СТО времени примерно столько же, сколько поменять тормозные колодки с дисками)

Ну ты ж понял, какие крышки я имел ввиду. Кстати, под ними ГРМ. Да, распредвалы, клапаны и т.д. это все тот же ГРМ, а под передними крышками его привод. Крышки я снять не смог. Ты лично сам смог, сам регулировал?
На СТО, время... Я на этой импрезе тоже зазоры ортрегулировал, по времени не дольше чем замена тормозов. Что из этого? Только риск попадания грязи в ГРМ при регулировке без снятия двигателя гораздо выше.
Рекомендуешь всем пользовать ГБО? Думаешь, количество простых регулировок тепловых зазоров на СТО бесконечно?
P.S. С цитированием разберись ибо я моториста менять не предлагал.
Outman писал(а):Наскільки відомо мені нормальний доступ дає демонтаж радіаторів з дифузорами. Накрайняк, як сказали ви, підважити двигун. Але не демонтаж)
З іншої сторони на демонтованому двигуні регулювати клапана все ж зручніше) Тут вже хто як захоче)
От Н-6 це вже зовсім інша історія...)

Я мав на увазi клапаннi кришки.