я ставив такі супорти на свою легасі. в мене була 3л, там потужні стокові тормоза, але перегріваються і все таке..
при переході на ВРХ я отримав наступне:
+діаметр тормозного ротора спереду зменшився, що дозволило поставити диски 16" (актуально на наших напрямках замість доріг - на низькопрофільній гумі я постійно ловив гулі (шишки))
+зменшилися непідресорні маси спереду:
супорти врх на 1,5кг легші за стокові скоби (кожен передній 4,5 кг проти 6кг у стокової скоби)
ротори DBA на 2кг легіші за стокові диски (кожен передній 8кг проти 10кг в стоці)
+супорти врх тиснуть на ротор з двох сторін, ізза чого колодки зношуються вівномірно. в стокових скобах поршні тільки з одного боку, тому та колодка де поршні стирається завжди швидше.
+не стільки плюс врх тормозів, скільки плюс в тому що під час замни я поставив не стокові ротори, відповідно тормоза не пропадали після екстренного гальмування з великої швидкості
ну але є і мінуси
-стоковій гальмівній системі стало важче тиснути на ту кількість поршнів яка збільшилася вдвічі, відповідно зусиллья на педальку гальм доводиться прикладати трохи більше. імхо - варто би було ставити і вакуум від врх - думаю що його обєм більший. ще як варіант пропонували ставити армовані тормозні шланги, стопер ГТЦ, але я до того не дойшов.
-зменшився діаметр передніх роторів (став 294мм, був 315мм), субєктивно гальма стали слабші. а може вся суть в попередньому пункті. хз.
доречі, задні гальмівні супорти врх стають на стокові ротори в легасі 3.0. тобто ротори можна не міняти, вони підходять.
доречі 2, задні супорти і перехідники продаю
viewtopic.php?f=35&t=69321&p=829148#p829148