Valodia писал(а):трансфер писал(а):є трохи таке))) якщо по справі, то 5/40 ну не йде ні в які ежи та фб, це якщо ми говоримо про звичайні авто, звичайна експлуатація, секундні отжиги не рахуємо) йде мінімум 5/30 ілсак гф5 або а1/а5. в нас як правило продаються 5/30 а3/б3, це густі тридцятки. вони ближче до європейців. на 5/30 а3/б3 в мене був шалений розхід, зараз залито 0/30, рівень стоіть на місті. хочу попробувати 0/20. вони як правило дуже міцні, більшість кряк. я і шукав нормальний кряк, ні пао, ні шмао))) всф ці пао для фб. перед заміной на 0/20 буде робитись аналіз старого, так що будем бачити
Якщо вже присутній жор масла, то надовго гра з вязкостями не поможе. За 5ть років 2і б/у субару. Ej202 пробіг 200тис км, ніякого жору. постійно або мотуль 5в30 або несті 5в30, я навіть не вникав в такі дрібниці як ви описали. Наступний це був ez30 пробіг 220, також ніякого жору. Все від заміни до заміни. На ньому завжди мотуль 5в30. При чому ці машини експлуатувались як подобає , активна їзда та часті відсічки. ніякого пенсіонерського режиму і економії. Так що потрібно просто слідкувати за своїм двигуном. І при перших поломках їх усувати а не дурити себе що в'язкість масла вирішить проблему жору.
при активной езде и с отсечкой без жора масла-так не бывает,тем более пробег 200 000 и больше.то что фб кривой - надо инженером по голове дать.