CVT Outback(TR580) питання по експлуатації

Модератор: Dr.House

CVT Outback(TR580) питання по експлуатації

Сообщение EugeneSiuch » Сб сен 11, 2021 12:48

Всім привіт, субаристи. Купив американця 16 року, пробіг 60тис.км., є декілька питань по коробці. Машина в мене перша, вчився їздити на ручці. Власне через те що я недосвідчений було декілька затупів, тепер гризе чи не угробив коробку. Перше – двічі забував зняти ручник, але проїхав на ньому метр-два, по відчуттях ніяких наслідків немає. Друге – дуже різко переїхав високий бордюр, вдарився колесом правим. Після цього є нюанс – якщо раніше гідротрансформатор в мене блокувався після 20км/год(їжджу я зовсім не агресивно, зі світлофора я останній), умовно легко жму газ, йде набіо 1500об/хв, далі блок і скидає до тисячі, то зараз якщо трошки активніше нажати газ, блок ніби не спрацьовує – 1500об/хв, пробує впасти до 1300, і різко знову 1500. Ударів, пінків і тд немає, хіба якщо їхати накатом і швидкість впаде до 20, то при нажатті на газ є легенький ривок, але це в теорії бублик працює(або ні). Також при їзді по поганій дорозі обороти скачуть 1000, далі 1500, 1000 і так кілька разів. Я списую на електроніку, але все рівно стрьомно. Ще одне, при перемиканні «передач», якщо стояти ззовні або з відкритим вікном, особливо на підйомі, коробка лязгає металом як колхозний ЗІЛ. Таке було від початку, на ОД сказали що в них і салонні аутбеки так лязгають. Ще при ввімкненні режиму є легенькі штовхання, особливо в R. При тому повторю, при їзді жодного ривка чи вібрації. Масло поміняв, 8 літрів, в ОД, оригінал. Питання в наступному:

1) Така поведінка коробки норм? І наскільки такий кривий водій як я своїми діями вкоротив їй віку? Чи забити і їздити далі?
2) Як все таки на ній газувати – «знатоки» кажуть не газувати, я і нажимаю акселератор по датчику на компі на 5-8% зі старту, інколи взагалі 1-2%. Все таки страх варіаторів своє зробив.
3) На випадок чогось – ремонт варіатора у Львові взагалі реальний(соленоїди, бублик і тд), чи тільки контрактник і усе? І яка ціна
4) Цих коробок взагалі вартує боятися? Маю живого знайомого, аутбек 15 року 245 наїздив і вони реально в нього лиють масло за 300 грн і він їде. Ще в Україні мав два ДТП. Це виняток чи вони дійсно такі живучі?)

Прошу суворо не судити, все таки досвіду у мене немає. Всім добра.
  • 0

EugeneSiuch
 
Сообщения: 1
Зарегистрирован: Сб сен 11, 2021 12:35
Репутация: 0

Re: CVT Outback(TR580) питання по експлуатації

Сообщение vadim_k » Вт сен 14, 2021 13:51

Відразу скажу я не знаток.
Експлуатую свою автівку 10 місяців.
В мене електронний ручник, якщо забув зняти, то він автоматично знімається сам, коли газуєш.
При перемиканні "лязгає металом" також, але не завжди. Або інколи не звертається увага. Також при ввімкненні є легенькі штовхання, вважаю це нормою.
Газую в основному плавно, поспішати нікуди. Але коли потрібно(на обгоні, або світлофор скоро переключиться, або що інше) натискаю на гашетку по повній.
Наскільки знаю, то коробаси(варіатори) на субарях надійні. Спробуйте погуглити стосовно проблем з варіаторами Субару. Не думаю що знайдете багато проблем.
А що в Вашому розумінні погана дорога? І на якій швидкості обороти скачуть?
В себе не помічав щоб обороти скакали самі по собі. Обороти залежать від того наскільки натис гашетку, швидкості руху при цьому ну вроді все.
Пробіг 16т.км., з них моїх з дружиною 3т.км., рідину в в варіаторі не міняв і не збираюсь в найближчому майбутньому. При моїх пробігах з 3-5 тис. в рік ще до заміни їздить і їздить.
  • 0

2012 SUBARU LEGACY 2.5i Premium CVT Северная америка
Аватара пользователя
vadim_k
 
Сообщения: 21
Зарегистрирован: Чт июн 25, 2020 13:53
Откуда: смт.Кринички Дн-ська обл.
Репутация: 3


Вернуться в Legacy & Outback

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 6