Kampf писал(а):Купил WRX-2008. При изрядной "спортивности" двигателя спортивность подвески отсутствует напрочь.В вираже сильный крен. Но так как из-за близости к России беды у нас те же-дороги и дураки,- то это можно рассматривать как плюс. При достаточной простоте подвески неровностей дороги почти не слышно!
Ув. ветераны! Вы согласны с "эксклюзивностью" масел для Субару(как напели мне на субарской СТО) или можно лить другие нормальные масла?http://forum.club-subaru.com/images/smiles/wink.gif
Власники нових Imprez не сприйміть як образу, але декілька суб'єктивних думок:
- я планував придбати нову Impreza WRX (навіть погодився з новим дизайном), але після декількох відвідин автосалонів і після тестдрайву, я зрозумів, що якість Subaru змінилась, мяко кажучи, не на краще. Так двигун "спортивний", але відчуття драйву пропало, усе стало набагато цивільніше (на мою думку дешевше). (До речі частка власності Subaru перейшла Toyota). Як би не було досвіду керування попередніми Impreza, нова - напевно-б сподобалась. Тому придбав б/в Impreza WRX STI і отримую масу задоволення від керування ("закусів" рульвого нема
).
- Усі Subaru а особливо Impreza дуже добре піддаються ТЮНІНГУ. До нових уже появились в продажу (у Європі) кіти для модернізації підвісок, двигунів, куліс і набори для зовнішнього тюнінгу. Усе залежить від бажання і від кошелька.
- У невисокофорсовані двигуни можна лити масло від хороших виробників (основне заміни проводити вчасно), а от двигуни "турбовані" потребують масло ДЕЖЕ ХОРОШЕ
- двигун прослужить довше!